okej lite seriös

nu har jag skrivkramp ggr 100000 ! kan knappt röra fingrarna så det lär ta lång tid att skriva detta inlägget. Jag vet att jag har varit lite oseriös på att skriva nu när jag väl uppdaterat men ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva om.. det får nog bara komma som det gör ( hahaha, om man är en sån person som jag så kan man misstolka detta väldigt mkt )

Förövrigt så började jag blöda näsblod nu så jag får också kramp i nacken av att behöva böja på huvudet så det inte rinner ut utan det rinner in och ner i halsen. Fyy !

Ska nog sova nu så får jag höra av mig mer imorgon :)


Oskrivna sanningar...

 


Kommentarer
Postat av: ida

sv: hej hej :) bara bra här tack, hur är det själv?



skoj! :)

2009-11-03 @ 22:48:29
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Niklas

oj vilken söt tjej du var :) eller är kanske man skall säga :P du verkar va en rar tjej :) trevlig blogg att följa fortsätt skriva :)

kraam på dej

2010-04-25 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0