.rubrik.rubrik.rubrik.

Vilken härlig dag ! Solen skiner och det är inte lika kallt som det var förra veckan. . . Tove och jag satt på torget och åt glass efter skolan idag. Det var riktigt varmt efter ett tag. Man blir så glad när det blir varmare och man inte behöver ta på sig så mycket kläder som vanligt.¨

Har Engelskaprov imorgon som inte är så kul. .  Måste egentligen plugga på det så jag får stänga av här nu och börja råplugga !

Har tvärr inga bilder idag för min kamera har slut på batteri efter videobloggen men ni får titta på den så ser ni lite mer om min dag och mig själv!

Pusss ♥ 

Kommentarer
Postat av: cassie

sv: åhh tack så mycket !

jo men det har väl rullat på bra tycker jag ! <3

2009-03-19 @ 16:43:03
URL: http://casshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0