Printa in ett namn.

Har som några av er tänkt på hur det skulle vara att
skaffa en tatuering.:D Jag tycker att det finns både
fördelar och nackdelar:

Man kan ju inte ångra sig sen när det är gjort!
Om det blir fel kan man inget göra!
Kostar massor och ta bort det!

Men sen finns det fördelar som jag tycker i allafall,
och det är ju att om något verkligen betyder något
så är det ett fint sätt att visa andra och sig själv att
man står fast vid det, eller inte vill glömma det.=)

Som jag är inne på att skriva "Philip" på handleden
som jag visat förut. Det är ju för min lillebror som
dog för 8 år sedan. Jag vill ju att både han och jag
ska veta att han alltid kommer finnas i mitt hjärta
och det vill jag gärna visa på något sätt utan att
behöva säga det :)

Nu säger jag inte att jag ska skaffa en utan har tänkt
tanken och vi får se när jag fyllt 18 !?


Tänkte visa några snygga bilder på Rhiannas tatuering
på pekfingret! Grymt snyggt tycker jag :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Micha

sv: haha ja:)

vad tycker du om väskan jag har köpt idag? :)

2009-02-23 @ 19:04:23
URL: http://magiskamicha.blogg.se/
Postat av: josefine

jag har tatuerat en stjärna vid handleden. liten och ofarlig ;D haha. nej men skulle aldrig våga tatuera nått stort tror jag.

2009-02-23 @ 19:51:45
URL: http://kkarbin.blogg.se/
Postat av: josefine

svar: oh tack, sötnos :) jo det känndes ju en del, men inte så pass mycket som vissa säger.

2009-02-23 @ 21:16:17
URL: http://kkarbin.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Själv tycker jag tatueringar är väldigt snyggt.

Risken om du tattuerar in bara ett namn är att det misstolkas av folk och att de ser namnet som din kanske pojkvän. Mitt tips är att du har med hans datum eller något...Men bara som jag tycker ^^

Vill själv tatuera mig, men inte förren jag är 18

2009-02-24 @ 10:34:50
URL: http://endthisnow.blogg.se/
Postat av: kallekarlsson

inte för att lägga mig i men du har väl en till lillebror? han kanske känner sig lite glömd om du har ett annat namn på handleden? de e ju ändå han som är i livet men ja förstår att de kanske är ett fint sätt att hedra nån på men tänk på dom som du har runt omkring dig också

2009-02-25 @ 16:03:57

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0