2008 - 09 -13


Vilken rolig dag det var igår. Det började med att jag vaknade vid halv 10 och var ganska pigg, gick upp och mötte Jennie och Denise vid Arenan. Kollade på IFK och Pontus när han spelade, dessvärre så förlorade dom men men. Gick vidare ner till stan och då sken solen :), Väl nere på stan gick vi till Rådhuset och tog en varm macka och satte oss och tjötade om allt möjligt ! :), Åt upp och gick lite på stan.

Sen så ringde Emelie och frågade om vi skulle hitta på ngt, hon skulle precis sluta så då gick jag med henne istället för jennie och co skulle bort på kräftskiva. Gick ner och kollade på två par jeans som jag ska köpa imorgon efter skolan.
Det blev också inhandlat endel annat, senare träffade vi Tove och gick och hyrde filmer. Åkte hem till mig och satte oss och glodde på film resten av kvällen <3


 
Rosa kjol , Grön-Blå tröja och Grå väst från Gina Tricot.
Puder från H&M

Kommentarer
Postat av: Jennie

super mysig dag hanna, synd bara att vi skulle iväg så tidigt!

2008-09-14 @ 17:16:29
Postat av: Sara

Tack! Fina saker du oxå handlat :)

Här e de fint! Själv?

2008-09-17 @ 16:10:59
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0