Ge mig arsenik !

   

 


Vilken dag !!

Det började med att jag och Hanna åkte med tåget ner till Göteborg. :)
När vi kom ner så gick vi snabbt till Mc-donalds och köpte med oss en hamburgare på väg till Liseberg.
När vi kom till Liseberg och scenen var klockan 7 ungefär och det var massa folk.
Vi trängde oss förbi massa sura folk och tillslut kom vi fram till stängslet vid andra fållan ! :D

Håkan körde lite låtar och när Känn ingen sorg för mig i Göteborg spelades så började alla hoppa (igen).
Då såg vi våran chans att komma in i första fållan. Jag sa till dom som var bakom oss att putta på mig när jag hoppade, sen var det Hannas tur och jag drog till så hennes byxor sprack !!. Men glada var vi för det i allafall.
Vi hade väldigt tur för just då tittade vakten bort från oss så han såg oss inte. :)

Vi guidade oss fram till Jack, Tobbe och Krantz som stod lite längre fram. Där stog vi och skrek resten av konserten :)

Ett ord : SJUKT ! <3

Kommentarer
Postat av: L i s a

ååååh, håkan :D <3

2008-09-28 @ 10:06:04
URL: http://lisalangbergs.blogg.se/
Postat av: Kristin

Väldigt fin blogg måste jag säga! :)

2008-10-02 @ 22:09:32
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0