Fest, Jobb och Mys



En bild från Amandas party

Okej det gick ganska bra på provet igår ändå, ganska svårt men klarade endel frågor så hoppas på ett VG. =)
Idag blir det jobbjobbjobb !, Lite seg i huvudet efter igår men det får man ta :) Var på Volvohuset igår och firade en kär vän vid namn Jessica , 18 år !  Det var riiktigt kul även fast jag inte drack någonting ! ;) Man kan ha riktigt kul utan dricka också !!

Ja som sagt så är det jobb idag , ska bli roligt !! Hoppas jag får jobba på barnavdelningen för där är roligast ! :),

Jaja, nu ska jag äta klart min grött och göra iordning så bär det sedan av till stan :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah! skrälll! aa du vem är han:P en väldigt fin pojke:P

2008-10-18 @ 16:19:36
URL: http://isidays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0