Vilken dag !!

Dagen började med frilufsdag i Karstorp med både torra och blöta stunder =) !
Sen cyklade jag och Tove bort till posten och började dela ut reklam. Hjälp !!! Har nog aldrig varit sååå trött som jag var efter det :P
Har redan ont i rumpan efter det xd !!

Så sen kom farmor, farfar, Anna och Jan-åke hit och firade mig så då blev det tårta än en gång. Men det tackar man ju inte Nej till =)

Jag fick massvis med fina saker idag igen. Bland annat dessa gudomliga skönheter från SNÖ of Sweden.


image131             image132

Tack för dessa presenter. !!




Imorgon är det åter dags för den tråkiga datakunskapen. Och nu ska man stå inför hela klassen och prata om sitt power point - arbete. jaja, jag som ÄLSKAR att stå inför folk men det går nog bra ! =) (Glada tankar ju Hanna, Glada !)
Nu tänkte jag att jag skulle gå och göra mig bekant med kuddarna i min säng igen !
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0