The sun is my best friend

image118Länge leve Solen !

Helt underbart väder idag , inte sant ? =)
Och dagen började bra den med. Först datakunskap, företagsekonomi och sen klassråd. Efter det fick jag reda på att vi inte hade någon matte idag, eller dem som känner sig lite ängsliga över nationella provet nu nästa vecka skulle komma på lektionen. Jag är absolut bombsäker på vad som kommer och kan ALLT (kanske inte. :P)

Men i allafalla, jag struntade i den lektionen och efter den så var det dags för spanska men vem i hela världen väntar 2 timmar för att komma på en urtrist spanskalektion som man ändå bara ägnar sig åt att prata med vännen bredvid?
Så det blev ingen spanska heller för min del =)

Så jag turbocyklade hem snabbt som blixten och slängde mig ut i solen, och nu ligger jag här ca 3 timmar senare och känner att jag bränt mig lite här och där, UNDERBART ! :D

Men nu är det dags för mig att ta min gröna cykel och cykla upp till Jesper min vän, och cykla ner till karstorp och hoppas att det blir en riktigt trevlig kväll med mina classmates =)

Hade gött i solen ! <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! jag var ute i Skärhamn, ska dit ut ikväll med faktist ! haha
har hittat en kille därute (hemlis!) ;)

2008-05-10 @ 15:12:10
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se
Postat av: jess

sv; tack hanniiiis :D

2008-05-10 @ 18:10:07
URL: http://Jesshb.blogg.se
Postat av: Emma :)

Haha, mjoo alltså jag säger saker innan jag tänker, vilket kan få vissa saker att misuppfattas och så.

2008-05-10 @ 19:06:31
URL: http://braket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0