Summerfeelings on the West coast.

       
              


Förra helgen så var det dags att åka till vårat sommarhus på Tjörn och göra våran årliga städning.
När vi kom dit var det ganska mulet så jag började med en gång dammsuga, skrubba golvet och hela rummet + Bädda om sängen i min lilla stuga.

Vi eldade hela dagen och hade riktigt mysigt ända tills Solen kom fram, då blev det Supermysigt !!
Solade resten av helgen och tittade på päronen när de städade ur för fullt ur vårat stora hus. =)

Sedan blev det bad i tunnan på kvällen innan vi skulle åka hem. UNDERBART ! <3

Så nu längtar jag till Sommaren så man kan får åka dit ner och bara vara. Hur man kan kissa utomhus om man vill eftersom ingen ser en. Hur man kan bada naken eftersom vi bor på en udde så ingen bryr sig. Hur man kan göra Kellog´s Cornflakes i vattnet (haha, Hanna kommer du inte ihåg det ??).

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0