Hello day, Hello you

Vaknade idag av att hela rummet luktade rök , Usch ! :S
Då hade jag varit så smart att jag hade lagt mina kläder som jag hade haft igår när vi grillade i mitt sovrum ;) SMART Hanna !  XD

Mamma kom in till mig och sa att hon ville följa med mig på stan idag och leta bikini, Jag som inte gillar bikinisar och sånt, Kan ju inte ha en enda :(
Men jag följde med och tro det eller ej ... Jag hittade en jättefin !! :D Den passade jättebra och så fast var ganska dyr men min underbara mamma stod för betalningen igen . Tack igen mamma <3

image119

              
Sen var jag ju bara tvungen att prova att sola i bikinin sen när jag kom hem typ vid halv tolv. La mig ner i solen och vaknade sedan av att det ringde kl 2, gick upp och svarade och tror ni inte då att den J*veln la på :P Så jag sprang ut och la mig igen och vaknade sen kl 4 av att mina päron kom hem.

Nu ska vi snart äta jättegod lax och mysa med familj.
Men undrar vad som händer ikväll, någon som vet ?
pusselipuss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha matchen var kanon! Men resultatet borde varit annorlunda!

2008-05-12 @ 09:38:10
URL: http://skaeggis.blogg.se
Postat av: Tina

Grillsäsongen gör sig påmind i tvättkorgen, doften går ej att ta miste på.

2008-05-12 @ 16:08:29
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Karin

ja men blev så fruktansvärt avskräckt efter tandläkarbesöket.. ska tbx om ett par månader och då ska ag försökt ha stärkt allt som gått fel.. mina tänder mådde åt helvete om jag ska va ärlig så måste få dem att läka ihop! mår dåligt bara jag ser socker nu

2008-05-12 @ 19:24:49
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0