Om det ändå vore så...


Har precis kommit hem från skolan.
Usch! :S Vi har prov imorgon men jag har inte börjat plugga än,
och så sitter jag här :P, Haha!, Fy skäms :/
Det jobbigaste är att det är ett stort prov med massssssor av sidor som man ska kunna utantill :S
HEJ IG !

Nu har jag börjat mitt nya liv igen ! Jag har börjat träna, jag tränade igår och tränade ca 4 ggr i påsk nu :D
Jag tänkte att om jag tränar ca 3 ggr på friskis och sedan 1 gång är jag ute och springer i veckan , det måste ju funka. (Om jag ändå kunde sluta upp med att äta allt sött!)      Beach 2008 !!

image13

Men nu måste jag verkligen plugga !
Tingeling *

Kommentarer
Postat av: elin.

ta det lugnt bara vännen. du är världens finaste redan, du behöver inte ändra på dig!

2008-04-08 @ 19:17:10
Postat av: Jag

Ja, det är lungt elin, har redan gått igenom det där en gång och tänker inte utsätta mig för ngt sånt igen, Fattar inte fortafarande varför jag utsatte mig för sånt :S Men nu mår jag bra och träningen är bara lite för att bygga upp lite kondition och styrka inget annat ;D

2008-04-08 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0