MYYS!

Skolan igår var helt knäppt :S, Alla sprang bara runt. Jag struntade i vad lärarna sa och jaa, gud! :D
Efter skolan gick jag ner till stan och hittade massor av snyggt !! ( Och jag som sa till mig själv att inte köpa ngt ) Det blev ju ingenting förutom lite godis och en fika på rådhuset med min kära Emelie. Vi hade jättemysigt och runt 5 så gick vi ner och tog en buss till Lidköping. Där träffade jag på hennes pappa, en riktigt snäll prick!, och Sara, som är Emelies kompis. Vi tittade på film och Let´s Dance ;)

Jag sprang över till mamma och pappa som var och hälsade på ett par kompisar. Dem bor också i Lidköping och som tur var så bodde dem bara kvarteret bortanför. Sedan åkte vi hem och jag somnade så fort jag hade lagt mig till rätta i min härliga säng :D


image28

Emelie är hon som är till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0