Ohh Vilken härlig dag..

Vaknade klockan halv 8 av att väckarklockan ringde. Hanna gick upp och jag stupade ner i sängen igen efter 10 min.
Vaknade om igen klockan 11 av att mamma ringd från Tjörn. =)

Sen var hela dagen seg men jag rallade mig ner till stan ett tag och tänkte titta efter ett
par svarta bikinibyxor men kom hem med massa annat istället. SKRÄLL ! XD Typiskt mig ;) HAHA !

Kom hem och la mig i solen ett tag och började plugga på mitt samhällsprov till måndag. Men blev avbruten av att farmor och farfar bjöd in mig till mat. och det tackar man ju inte Nej till :D
Åt glass och åkte hem med en grill på släpet tills imorgon.

Jack och hans kompis Ludvig kom hit nyss och hämtade fritidskortet, Tittade lite på Oth (( One Tree Hill )) och sen skulle dem vidare och spela tennis tydligen :)







Köpen från idag :)
Som ni ser så blev det allt annat än svarta bikinibyxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0