S som i Sol

Hallå !
Nu äntligen har jag bokat
en tid för klippning. Det är såå slitet nu så jag kan bara dra bort det. :/
I allafall, det är på Onsdag den 11/9 och jag hoppas att det blir bra. =)

Förövrigt så har jag kommit hem från skolan nyss med ett spanska-muntligt-prov i baken. Gick ganska bra, pratade på när jag skulle prata om dte jag skulle prata om men sen när hon började ställa frågor så sket det sig. !! HAHA ,  :D men men.

Nu ska jag bara käka lite smått sedan bär det iväg till Karstorp där det valkas Volleyboll för hela slanten.
                                           Så på med solskyddfaktorn och bikinin !!

image139


  

Vitt linne från mammas garderob, Blåa shorts från H&M, Halsband från mammas byrå =), Klocka från Commerseklockeriet ( Vet inte om det heter så ) , Rosa SNÖ-armband från LaRami och Pandora-armband från Smycka.

Men nu ska jag iväg och spela Volleyboll i Solen! ;)

Take Care :D








Kommentarer
Postat av: Elina Thorsell

väldans snygg klocka hörru du:D vart har du köpt den?:)

2008-06-03 @ 14:54:00
Postat av: ditt polska paron

Nu nar du varit och klippt dina tossiga lockar sa kan du vara lite smart genom att direkt boka nasta tid 2 mander senare sa slipper du bli tove I hartofsen langst upp.

Hur kommer det sigatt du ar sa noga me att beratta var allt ar kopt. Har du ramlat omkull o blivit markes fixerad???

Jag alskar dig anda

Ditt polska paron

2008-06-03 @ 21:51:25
Postat av: Svar till pappsen

Haha!, jag älskar dig med pappa !

2008-06-03 @ 21:55:03
Postat av: Mohammad

Ditt kolackans märke är SEIKO och det är fett nice tycker jag iaf ;)

2008-06-05 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0