Kusten *

Ska sammanfatta min vecka ganska kort;

*Börjar med att jag och familjen åker till smögen och firar midsommar där. Barnen gjorde mat och åt själva. Det var inte bara mat utan blev endel snapsar, vin-drickande och massa cider efter ett tag. Jag och Mia umgicks med både kompisar och ett killgäng ett par hus bort! =D
Dagen efter var väl inte så kul men den tillbringades på en minigolfbana och jag slog rekord ! 10 Spikar gjorde jag :D
Och vi har nu fått reda på att vi INTE gillar minigolf! HAHAHA :D


* 2 dagar senar åkte vi ner till Tjörn och våran stuga. Där blev det bad, sol och massa båt. Jag läste också !, jättenöjd ;D haha ! läste 2 böcker på en vecka :O !



 

* På tisdagen kom Annie och Ulla ner till oss och det bjöds på tunnbad, och massa båt =D







*Sedan på fredag så bar det iväg till Gbg och Liseberg !, Det blev en överaskning för lilla Edvin som inte visste vart vi skulle, men som sken upp som en solstråle när vi ställde oss utanför Lisebergsentrén :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Alla va där är ju grym! :)

2008-07-02 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0