Kul på Avenyn

Blev en riktig rolig dag igår i Göteborg. :D

* Tåg ner med Carro och Hanna. Som vi trodde först att vi hamnat i en tyst-vagn för alla var jättetysta och vi skrattade och så :)
* Kom ner och gick bort till Avenyn där vi ska se EM !!
* Kom dit och insåg att vi inte kunde komma in för att det var 18-års gräns ;(
Men träffade på en man som var våran "Pappa" för en stund.
* Kom in på området och stog sedan med varsin öl i handen och skrek och hojade på fotbollen på plattskärmen.
* Efter många om och men kom vi fram sedan efter att ha tagit pendeln till Partille. Stupade i varsin säng och vaknade sedan vid halv 11 morgonen därpå.
* Jag åkte iväg med tåget och lyssnade på min underbara musik <3
 
Dessa bilder kan ju beskriva endel av vad jag har varit med om igår och idag :

 
 
 

Tack för en underbar Kväll och dag tjejer ! <3


Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

sjukt grymma naglar. :D

2008-06-20 @ 04:25:31
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0