*Nyårslöften*



Har börjat tänka på nyårslöften, men det blir väl som vanligt:
Alla dem har typ hängt med alla år jag tänkt på nyårslöften , och lär hänga med några år till :P

Inte bita på naglarna: Håller det oftast max i två dagar, sen så blir dom sprukna eller så och då kommer dom in i munnen, och visst är det äckligt och fult?, Men jag vet inte hur jag ska sluta, några tips ?

Börja träna mer:
Det brukar hålla ibland, jag menar nu har jag börjat springa varannan dag, och det går bra :) Men tänkte mer att det ska hålla i mer än några veckor liksom. Men vi får se:P

Äta sundare och inte mycket godis: Hahaha, det här löftet är ju så himla kul.!! Vet ju att jag älskar verkligen godis och mat och sånt osunt. Men ibland kan det vara för mycket!, Så nu ska jag åtminstonde äta godis bara på helgerna och så får vi se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0