VÅR !

Har kommit hem från frissan för inte så länge sedan. Det blev ju ganska bra fast det blev endel gula partier :/, Men det fixas med lite silverschampoo !!

                                                 
   
  Före                        Efter


Nu med ljust hår känns det som om sommaren kommer med snabbare steg än vanligt ;D Och inte nog med att det, det var riktigt varmt idag och härligt väder :D JIPPI !!

Detta firade jag och Tove med att gå ut och gå en härlig vårpromenad i solen :) Det var riktigt mysigt må jag säga. så imorgon får man väl fira med att ta på sig vårjackan. :D

Nu ska jag ta lite te och sedan är det sängen för min del ;)
Tingeling *

Kommentarer
Postat av: elin

fint fint :D

2008-04-08 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0