Tuesday...

... and the day after that it´s Friday <3

image94
Premier för min nya tröja som jag köpte igår från H&M för 189:-.
Svarta byxor från J-Lindeberg, ca 999:-.
Vitt linne från mamma.
Örhängen från Gina Tricot och klockan vet jag inte.


Nationellt prov i skolan idag, gick ganska bra faktist. Skulle skriva om antingen ett minne som man hade från en speciell årstid eller vad de 4 årstiderna betyder för en själv. Gick bra som sagt och sedan bar det av hemmåt.
Satte mig vid datan lite, åt lite glass och annat gott :D

Har precis varit hos Optikern och tittat på mina linser. Ser sämre nu än vad jag gjorde förut så jag har fått ett par andra linser som jag får prova nu, Underbart!, Nu kan jag se fåglar och sånt igen :D
Senare ikväll blir det väl träning men först ska jag sätta mig med Företagsekonomi och plugga.
Hade bra ,se ya <3

Kommentarer
Postat av: tove

the day after tuesday is wednesday annars ; ) haha sötis då!

2008-04-18 @ 16:39:11
Postat av: tompa

Vill bara saga jag tycker detta a ascolt
TM

2008-04-18 @ 23:06:23
URL: http://hannamk.blogg.se
Postat av: Svar till Tomp

yack, eller vad är coolt ?Vem är du ? :D

2008-04-20 @ 14:52:06
Postat av: RezA

fett nice !
keep up working
nice blog.
Congratulate ;)

2008-04-21 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0