"Spring is in the air"


 


VÅÅÅRR!!

Nu sitter jag här i datakunskapssalen och har såå roligt (ironi). Lång dag i skolan idag, slutar kl tjugo i 3. Kan vara tidigt för vissa men det är min senaste dag på hela veckan ;)

Efter skolan blire en lite tripp till stan, ska kika på presenter till pappa och till Jennie och Denise =)
Och då ingår det lite solning på torgets bänkar. UNDERBART

Ikväll är det dags att åka till Jennie och Denise som har maskeradkalas :) Ska bli jättekul !! Själv ska man få tag i ett par hängslen så man kan vara självaste Håkan Hellström <3

image66



Men nu ska jag sluta, men vi hörs senare !
Svejs :D

Kommentarer
Postat av: Elisabet

JA visst är det härligt att våren är på väg!

2008-04-07 @ 00:32:12
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0