Mina ögon spricker..

.. Det är såå härligt väder att jag nästan blir galen !, Underbart att cykla till skolan i bara tröja :D
så jag är JÄTTEglad. Alla blad börjar spricka ut och det börjar bli grönt och varmt.

Suttit och pluggat hela dagen. Usch ! Har naturprov imorgon och jag är ganska nervös för det. Men det kommer nog gå bra. :D
Och just nu sitter jag och tittar på Frusna män söker kärlek. Dem är ju jättegulliga, dem killarna, är blyga, jättenervösa på ett sött sätt :D

Senare ikväll blir det äntligen dax för Grey´s Anatomy. ÄNTLIGEN !. Den där ishockeyn har ju tagit all tid på onsdagar förut så nu har jag längtat i flera dagar :D 


image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0