Hur kan du ?

Jag fattar inte hur man bara kan gå och mörda ett oskyldigt barn som inte har gjort någonting. Det ända hon gjorde var att cykla hem från en kompis och sedan aldrig kom hem längre. Man vet ju inte vad som har hänt egentligen, bara att den stackars lilla flickan Engla har blivit dödad :(image80

Varför gör man något sånt?
Tänk om det skulle hända min lillebror?
Kan inte polisen bara ställa 42-åringen till rätta?
Kan dom inte bara fråga och fråga honom tills han
berättar vad som hände?


Dessa tankar vandrar i mitt huvud hela tiden medans
man ser på nyheterna.
Det är ofattbart !!!

Igår hoppas jag att det var massor av hus som hade
ljus tända i fönstren för att hedra Engla.
Det hade jag i allafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0