Dom är uppe på taken..


..."Alla är högt över staden. Sommar snurrar fort när vi bara snöar bort, 
och jag vill hålla din hand för vi är inte sånna som i slutet får varann
och alla bara pratar är sant och jag har hört om dig"....


 image75


Uppladdning för Håkan just nu =D
Kl 12.32 går tåget till Göteborg med mig och Hanna i släpet.



Förövrigt var det väldigt mysigt igår :), Jag och mamma hade en såkallad "Mamma-Dotter-Kväll"
Vi satt och tittade på Så ska det låta och satt och sjöng med i sångerna, Sen fick mamma för sig att hon ville prova att sjunga Sing-Star, så vi satte igång det och började sjunga.
Jag Vann överlägset varje gång men mamma skylde på att det var sånna låtar hon aldrig hade hört så idag ska hon gå ner och köpa fler skivor ;)


                                                           Tack för en Underbar kväll mamma <3



Kommentarer
Postat av: Christelle

Åh hoppas du får det kul :D

2008-04-14 @ 13:50:44
URL: http://christelle.blogg.se
Postat av: Christelle

Jaa det tycker jag absolut att du ska göra! :) världens bästa plagg, som 3-in-1 :D

2008-04-14 @ 15:22:02
URL: http://christelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0