Den ståtliga staden.

Sitter här i skolan och klickar på tangentborden i Datakunskapen.
image108Eftersom vi inte har någon matte idag heller så slutar min dag kl halv tolv och det tackar man väl inte Nej till :D

Ska gå på stan och leta present med Tove och sen så hem och packa !

Senare idag bär det av med mamma och Edvin till Landvetter flygplats. Där sover vi över natt tills
imorgon bitti, då det bär av till PARIS !!

Hoppas det är lika fint väder där som det är här hemma . Och ni får ha det bra här hemma så kommer jag uppdatera med massssor av bilder sen när jag kommer hem =)

Se ya ! <3


Kommentarer
Postat av: Charlotte

kul att åka utomlands :)

2008-04-27 @ 01:10:08
URL: http://charlotte3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0