Backflasch <3

Nu har jag äntligen fixat in alla bilder från Gbg när jag och Hanna var där. Haha, jag vet att jag inte är den snabbaste att ladda in bilder men jag är sååå LAT och tycker att det är knöligt :P


                        
På väg till Gbg, Håkan är sååå bra ! :D Vilken show han bjöd på. Som du ser så var det rätt många som sjöng !!
              
Sedan efteråt vad vi tvugna att kissa :P, Så vi gick ifrån Scandinavium och gick uppför denna läskiga trappa :S

    
Vi hade väldigt kul på tåget hem sen. Jättetrött och fööör mkt kaffe ;D

För övrigt var det en Underbar dag och kväll ! Tack för det Gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0