Hur lyckas man ?



jag har nog lyckas med det svåraste som finns . .

Häromdagen så började jag titta på The Notebook. Jag hade aldrig sett den och tänkte att det kanske vore bra om jag såg den och så. men det är många som har sagt att dom lipar till den och att man inte ska se den själv. men jag satte på filmen och började titta och helt plötsligt vaknar jag och tittar upp på skärmen. Då har jag alltså somnat!!

Hur sjutton kan man göra det? Så jag stände av och får kolla klart den idag sen när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Sofia!

underbar,underbar film där asså!

2009-03-31 @ 17:56:54
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: Robin Thomasson

Tjenare... undra bara om du kan adda mig på msn?

Thomasson[email protected]



vill snacka lite med dig bara

Jag är 19 år och så=) hehe



vi hörs

2009-04-04 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0