Säg någonting !

Idag är det dagen som man alltid längtar till oavsett tidpunkt och säsong, Fredag!
Tacoskväll med tjejorna ikväll, så jag ska iväg om några minuter. Ska bara lämna edvin till grannen och "fräscha" upp mig lite, man blir sjukt trött och känner sig äcklig efter en heldag i skolan :P



Slänger upp en liten bild på Håkan här för att han är SÅ bra som han verkligen är !
Och för att det närmar sig tills hans Skövdevisit ♥

"Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu"

är att aldrig ge hjärtat rakt ut


Kommentarer
Postat av: Emil Ehnberg

Kollade på bilder från när jag var liten förut , du var med på många :)

2009-02-20 @ 17:44:01
URL: http://emilehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0