En härlig morgon..

Tjolahopp!

Gissa vad jag gjorde när jag vaknade upp denna morgon ?. Det första jag gjorde var att sätta på datan (som tur va så var mamma och pappa borta i lidköpning och tittade på någon slags konst) Jag såg att alla avsnitt som jag laddat ner av Kyle XY hade laddats klart och jag började strecktitta. Jag satt från kl 12 till 4 :D HJÄLP! jag har fastnat för ännu en Tv-serie. ♥

                                           image1
Och inte nog att serien är bra ... Han är grymt snygg!

Kommentarer
Postat av: thowe

grymt snygg grabb :D

2008-03-22 @ 16:03:53
Postat av: malou

fina ögon!

2008-03-24 @ 10:51:16
URL: http://malouu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0