Longboarding..


Vilken härlig dag ! :Dimage79

Skolan var väl inte såå värst kul
men när man väl slutade så
gick jag, Jesper, Anton och Max
på stan. Jesper köpte longboard
och så blev det mellanmål på
Donken =)

När jag kom hem blev det plugg
 och sedan
drog jag och Jesper
ut och åkte longboard. Riktigt
härligt var det !!
Vi stannade på Käpplundaskolan
och spelade lite basket med ett
par småkillar som bjöd in sig,
Vann gjorde vi ju såklart eftersom Jesper stod för målen :D Själv
stod jag för psykningen !

Nu blir det lite mer plugg och
sedan det sista avsnittet av
Andra avenyn för
denna veckan :D

Tingeling*!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0