isidays.blogg.se



Hejhej !!

Nu har jag äntligen kommit hem från alperna och landat på jorden :)
Fick reda på att man kunde byta länkar på menyraden så gjorde det nu , men tyvärr så funkade det inte att lägga till Emelies blogg så jag lägger in den nu här i inlägget !!
( Hon är en tjej som sprudlar utav glädje och den här bloggen har hon med en annan tjej som ett projekt i skolan, därför tycker jag att ni ska gå in på deras sida och kommentera och njut av läsningen <3 )

Förövrigt så gick jag och Carro (som vanligt) och fikade idag. Eller vi drack te. På Rådhuset. Där tjötade vi om allt möjligt och det var riktigt skönt att få prata av sig <3

Kommentarer
Postat av: Linda

jadå de var super mysigt där :D

idag stannar jag kvar här & ska se film med min älskling:D själv?:D<3

2009-02-18 @ 20:33:45
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Em.

va fint! Tack Hanna gumman!<3

2009-02-21 @ 13:47:02
URL: http://isidays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0