Matfestival !!




Idag är det Torsdag och imorgon kommer den härligaste dagen i veckan.... Fredag !! :D
Den är verkligen eftertraktad av mig och säkert av er andra också. :)

Imorgon , eller idag så började egentligen matfestivalen i Skövde här hemma. Eller idag var det utomhusbio och imorgon så börjas det att ÄTA !!
Jag har kommit på att dem som inte har råd att köpa mat kan ju bara gå på matfestivalen och äta så mycket dom vill :D Smart va ?? :D

Imorgon är det också återigen dags för att jobba lite efter skolan :D Ska bli jättekul för ska jobba med Annie, min käraste granne :) Men kommer att bli jobbigt!, men då är det ju som bäst !!

Så ni som inte bor i Skövde , KOM till skövde så kan vi göra årets matfestival bättre än bäst ! :D

Kommentarer
Postat av: anonym

Vaddå äta så mkt som de vill? de måste väl betala? :P

2008-08-29 @ 16:17:10
Postat av: sv: anonym

ja detklart , men asså en matfestival går ju ut på att äta mycket och eftersom jag älskar att äta så är ju det kanon för då får man äta massor och man kan skylla på att det är festival. !!:D ( betalar med matkuponger)

2008-08-30 @ 00:55:30
Postat av: anonym

Men hur ska dom ha råd med matkuponger då? ;)

2008-08-30 @ 11:15:26
Postat av: anna

Ser gott ut

2008-09-01 @ 18:45:51
URL: http://annsaj.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack! Har faktiskt inte luggen kvar. Var en spontangrej, satt hemma en kväll och berättade för min syster att jag funderade på lugg. Så hon klippte mig =) Anledningen att jag inte har den kvar är att den växte ut väldigt fort, fick klippa ganska ofta för att det skulle se bra ut, sen saknade jag mitt gamla hår allt för mycket =) Men tycker verkligen du ska prova! Är du inte nöjd så växer det ju alltid ut =)

2008-09-05 @ 13:41:29
URL: http://sofiegreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0