Dagens

Dagens Outfit :D


image44

Blåa jeans från Vero Moda
Svart tröja från Zara
Hårband från min faster tror jag :)






Det är helt underbart! Vi går knappt i skolan längre känns det som. Idag hade vi bara en lektion för att den andra var inställd och dessutom så hade jag sovmorgon till tjugo i 11 idag :D
Inte nog med det så har vi inga läxor eller prov på ca 2 veckor :O
Men nog om det...

Efter skolan idag så trippade jag, Stina, Johanna och Frida ner till stan och tittade in hos frissören. Jag skulle nämligen köpa ett silverschampoo. Vill bli av med allt det gula som blev i håret ;)
Så det blev en sån här flaska för 149 :-
image42


Kommentarer
Postat av: Stina

Wiho nu blir du vithårig som jag ;) haha ne, men iaf det gula poff bort!

2008-04-04 @ 18:11:43
Postat av: Jag

HAHA!, jaaa det blir jag !! :D

2008-04-05 @ 12:30:05
URL: http://hannamk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namnet tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv gärna din bloggadress så jag kan kika in hos dig:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0